ODSJEK ZA ANIMIRANI FILM
I NOVE MEDIJE

austerity 2014 zvuci i trici

Oskudnost , mjere štednje, nemogućnost, a istovremeno, kontinuirani pritisak na proizvodnji novoga dovodi nas do metodologije recikliranja postojećeg, ali ne u apolitičnoj ‘postmodernističkoj’ varijanti, već u pokušaju afirimiranja područja djelovanja izvan okvira kontinuirane proizvodnje novoga.

Kao neku vrstu lajtmotiva uzeli bi Kenneth Goldsmithovu metodologiju ‘nekreativnog pisanja’ odnosno mogućnost kreiranja sadržaja iz već postojećeg.
Ako cut ups tehniku prispodobimo tehnici sempliranja, odnosno preuzimanja uzoraka za generiranje novih struktura, i taj princip upotrebimo kroz Goldsmithovo ‘prevođenje’ digitalnih podataka u tekst, možemo bilo koju već postojeću informaciju prevesti u drugu formu, npr. Bandićev govor prevedemo u partituru za zvuk i svijetlo koje izvodimo u lokalnom kafiću.

Da li možemo naći metode i prostore koji izbjegavaju kulturu orijentiranu na proizvode, rezultate, i vidljive kriterije mjerljivosti uspjeha (publika, odnosno korisnici, popularizacija, misija, vizija, itd.), a postaju dio procesa interakcije i komunikacije mimo zadatih ciljeva.

Utoliko nam je za Austerity 2 zanimljivo surađivati s umjetnicima iz drugih disciplina, pogotovo sound umjetnicima koji već a priori u samom postavu svog djelovanja funkcioniraju kao kolektivno interaktivni organizam. Hacklab nam je zanimljiv po principu uradi sam – odnosno instrumenti i alati za proizvodnju materijala izrađeni su od već postojećih objekata koji su preusmjereni iz jedne funkcije u drugu.

U trenucima kada se čini da ne postoji izvanjsko birokratizciji, regulaciji i logici managementa tražimo mjesta taktičkog p(r)ovlačenja.

Radionice vode
Deborah Hustić , Ivan Marušić Klif , Sonja Pregrad , Alen i Nenad Sinkauz, Damir Žižić i Dario Krmpotić, Ivana Pipal, Damir Bartol Indoš, Marko Tadić, Nicole Hewitt. Prostor i Taktika, Ivan Slipčević

više na
oskudnostzvuciitrici.wordpress.com

 

Link na VIDEO (vimeo): http://vimeo.com/112275578