U srijedu 25. 5. održana je najavljena tribina ADU: Zašto obrazovanje za kreativne industrije nije dio strategije RH?
Na tribini su govorili Aleksandar Battista Ilić, izv. prof., dekan, ALU, prof. dr. sc. Bojan Baletić, Arhitektonski fakultet u Zagrebu, dr. sc. Ivana Rašić Bakarić, Ekonomski institut, Zagreb, Tatjana Aćimović, doc. art., prodekanica za poslovanje, ADU i Boris Dmitrović, filmski producent.

Mjesec kreativnih i kulturnih industrija

Mjesec kreativnih i kulturnih industrija projekt je koji će u razdoblju od 16. svibnja do 21. lipnja 2016. pod jednim identitetom objediniti mnogobrojna kulturna događanja u Zagrebu – izložbe, predstave, koncerte, ples, projekcije. Osnovni je cilj ovog projekta osigurati veću vidljivost i razumijevanje važnosti sektora kreativnih i kulturnih industrija za razvoj gospodarstva i društva u cjelini, ali isto tako da postane tradicionalno događanje koje će pozicionirati Hrvatsku i grad Zagreb na karti Europe u segmentu kreativnog i kulturnog proizvoda.

Glavni su pokretači manifestacije Hrvatski klaster konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija, Hrvatska udruga poslodavaca, Turistička zajednica Grada Zagreba, Adria media Zagreb i Creative industries Styria, uz glavne partnere Predstavništvo Europske komisije u RH i Grad Zagreb.

Mjesec kreativnih i kulturnih industrija upravo će zato u sklopu 25 renomiranih događanja na 30 lokacija u Zagrebu javnosti predstaviti 12 sektora kulturnih i kreativnih industrija – od arhitekture, vizualnih i audio-vizualnih umjetnosti, baštine, dizajna, glazbe, primijenjenih i izvedbenih umjetnosti (kazalište, balet i ples), pa sve do medija, oglašavanja i tržišnog komuniciranja, knjiga i nakladništva te računalnih igara i novih medija.

Osim događanja na otvorenom, program će uključivati i oko 40 radionica i predavanja s ciljem poticanja kreativnosti u poduzetništvu i inovacijama, educiranja o autorskim pravima i jedinstvenom digitalnom tržištu, shvaćanja kulture kao turističkog proizvoda i sl. Neki su od projekata manifestacije 2. hrvatski summit kulturnih i kreativnih industrija, Komunikacijski foto punktovi, Dani novih ideja, projekti povezivanja kulturnih i kreativnih industrija i gospodarstva, godišnji sastanak EEN mreže sektorskog vijeća kreativnih i kulturnih industrija – Enterprise Europe Network kao i mnoga glazbena događanja na Europskom trgu.

Ovom događanju aktivno su se pridružile ključne kulturne i kreativne institucije poput Hrvatskog narodnog kazališta, Muzeja za umjetnost i obrt, Muzeja suvremene umjetnosti, Akademije likovnih umjetnosti i Akademije dramskih umjetnosti, ali i najpoznatiji festivali i događanja kao što su Animafest, Tjedan suvremenog plesa, Svjetski dan glazbe, Zagreb book festival, Cest is’d Best i mnogi drugi.

Više vidjeti na: http://hkkkki.eu/index.php/2016/04/07/mjesec-kreativnih-kulturnih-industrija/