NOVO: Upute o ulasku na ALU od 16. studenog 2021. – COVID potvrde

Poštovane/poštovani,

Nacionalni stožer civilne zaštite danas (petak 12. studenog 2021. godine) je objavio nove smjernice o upotrebi COVID potvrda od utorka, 16. studenog 2021. godine.

Nastavno na jučer izdanu obavijest, dodatno se ističe slijedeće:

OBVEZA COVID-POTVRDA

Zbog aktualne epidemiološke situacije, nastavno, nenastavno osoblje i svi posjetitelji  pri ulasku u prostorije ALU obvezni su počevši od utorka 16. studenog 2021. godine predočiti EU digitalnu ili tiskanu COVID potvrdu ili odgovarajući  drugi dokaz o cijepljenju, preboljenoj bolesti odnosno testiranju.

Osobe koje su cijepljene cjepivom protiv bolesti COVID-19 trebaju predočiti  važeću EU digitalnu COVID potvrdu o cijepljenju (https://eudigitalnacovidpotvrda.hr/hr/covid-potvrde/potvrda-o-cijepljenju)

Osobe koje su preboljele COVID-19 trebaju predočiti važeću EU digitalnu COVID potvrdu o preboljenju (https://eudigitalnacovidpotvrda.hr/hr/covidpotvrde/potvrda-o-preboljenju)

Osobe koje imaju negativan nalaz PCR testa ili brzog antigenskog testa na virus SARS-CoV-2  trebaju predočiti važeću EU digitalnu COVID potvrdu o testiranju ili odgovarajući drugi dokaz (https://www.eudigitalnacovidpotvrda.hr/hr/covid-potvrde/potvrda-o-testiranju).

Osobe koje su se cijepile, ali još im nije izdana COVID potvrda, mogu pokazati potvrdu o obavljenom cijepljenju u primjenjivom broju doza, ovisno o vrsti cjepiva.

Što se tiče studenata ALU, još uvijek čekamo objavu službene odluke Stožera civilne zaštite kao i precizne upute Sveučilišta u Zagrebu da li će se i na studente od 16. studenog 2021. godine odnositi obveza predočavanja dokaza o cijepljenju, preboljenoj bolesti odnosno testiranju jer su trenutno dostupne različito prenesene informacije u medijima.

Za pretpostaviti je da će biti prepušteno autonomiji svake sastavnice Sveučilišta te je izgledno uvođenje iste obveze kao i za zaposlenike i stranke koje ulaze na ALU.

Po objavi službene odluke Stožera civilne zaštite kao i Sveučilišta u Zagrebu, ALU će bez odgode obavijestiti studente, zaposlenike i javnost.

TESTIRANJE I VALJANOST TESTA

Valjano testiranje može se obaviti samo u ovlaštenim ustanovama ili laboratorijima. Popis laboratorija koji provode testiranje na COVID-19 i izdaju EU digitalne COVID potvrde objavljen je na linku:

https://eudigitalnacovidpotvrda.hr/hr/covid-potvrde/popis-laboratorija-koji-provode-testiranje-na-covid-19-i-izdaju-eu-digitalne-covid-potvrde.

Negativan nalaz brzog antigenskog testa ne smije biti stariji od 48 sati od trenutka uzimanja brisa, a potvrda se izdaje na razdoblje od 48 sati od uzimanja uzorka.

Negativan nalaz PCR testa ne smije biti stariji od 72 sata od trenutka uzimanja brisa, a potvrda se izdaje na razdoblje od 72 sata od uzimanja uzorka.

Ne priznaju se nalazi tzv. kućnih testova.

REFUNDIRANJE TROŠKOVA TESTIRANJA

Prema trenutno dostupnim informacijama, zaposlenicima ALU (nastavnom i nenastavnom osoblju) bit će refundirana sredstva za obavljeno testiranje uz slijedeće preduvjete:

                - da je obavljeno u ovlaštenoj ustanovi ili laboratoriju s popisa;

                - da djelatnik ALU pri testiranju zatraži R1 račun koji glasi na AKADEMIJA LIKOVNIH UMJETNOSTI, OIB: 95847257607, IME I PREZIME zaposlenika/ice.

Refundiranje može biti izvršeno isključivo na tekući račun zaposlenika.

EPIDEMIOLOŠKE MJERE

U zatvorenim prostorima ALU ostaju na snazi sve do sada izdane epidemiološke mjere vezane uz mjerenje temperature pri ulasku u zgradu, dezinfekciju ruku, držanje razmaka, obvezu ispravnog nošenja zaštitne maske koja prekriva nos/usta.

ALU kao poslodavac ima pravo udaljiti s radnog mjesta radnika koji ne poštuje epidemiološke mjere te će se isto smatrati neopravdanim izostankom s posla. Također, ALU kao javna visokoobrazovna ustanova, ima pravo udaljiti iz prostora ALU studente/ice koji ne poštuju epidemiološke mjere što će se tretirati kao neopravdani izostanak s nastave.

U slučaju sumnje da ste oboljeli od COVID-a ili da ste bili u kontaktu s oboljelom osobom, bez odgode se javite na podrska@alu.unizg.hr i ALU će svakako učiniti maksimum da vam se odobri praćenje ili održavanje online nastave ili rad od kuće.

Sve informacije o koronavirusu možete dobiti pozivom na broj 113 svakim danom od 8 do 21 sat.

Pozivam vas da pratite stranice Nacionalnog stožera civilne zaštite https://civilna-zastita.gov.hr/odluke-stozera-civilne-zastite-rh-za-sprecavanje-sirenja-zaraze-koronavirusom/2304 i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo: https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/ kao i stranicu ALU te druge komunikacijske kanale s ALU.

DEKAN

red.prof.art. Tomislav Buntak