COVID-19 Upute o praćenju održane nastave / obrazovnog procesa na daljinu (OBRAZAC-19)
Poštovani nastavnici,
kao što možda već znate, za vrijeme privremene obustave nastave dužni smo našem Sveučilištu i Ministarstvu dostavljati izvještaje o realiziranoj nastavi.
Kako bismo vam olakšali podnošenje istih, izradili smo "OBRAZAC-19 Izvješće o održanoj nastavi / obrazovnom procesu na daljinu" (u prilogu).
Molimo vas da redovito ispunjavate Izvješća za svaki kolegij/modul koji izvodite, kako bismo Sveučilištu i Ministarstvu mogli dokazati izvođenje nastave, a studentima mogli potvrditi prisutnost na nastavi te ovjeriti semestar.
Izvještaj se podnosi SVAKOGA PETKA, na (obje) službene adrese:
alu@alu.hr (Pisarnica/urudžbeni ured);
nastava@alu.hr (Mladen Đuričić, koordinator za nastavu).
Također, podsjećamo vas da Uprava stoji na raspolaganju svim studentima i zaposlenicima akademije te pruža informacije vezane uz bilo koju situaciju oko izvedbe nastave, informacija o trenutnom funkcioniranju akademije, informacije o uputama za postupanje u slučaju pojave simptoma kao i svaki oblik potpore koji možemo pružiti.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, obratite nam se s povjerenjem na: dekanat@alu.hr i/ili alu@alu.hr.
Pozivamo vas da zajedničkim snagama doprinesemo organiziranosti, informiranju, pružanju potpore i svemu što možemo učiniti da što učinkovitije prebrodimo ovu izvanrednu situaciju.
Uprava
Od strane Sveučilišta u Zagrebu dobili smo preporuke u slučaju obustave redovne nastave zbog epidemiološke situacije s pandemijom virusa COVID-19.
UPUTE ZA ORGANIZACIJU OBRAZOVNOG PROCESA NA DALJINU (Link na PDF)
UPUTA O POSTUPANJU SUZG-a (Link na PDF)